Jemix

LEXUS מנצחת את כלי הרכב החשמליים

לקסוס מתכוננת לחשוף את המכונית החשמלית הראשונה שלה בחודש הבא. ובהתחשב בכך, מארז היוקרה של טויוטה משוויץ מכונית קונספט בתערוכת הרכב של טוקיו השבוע שמגרה כל מיני רעיונות מרוחקים שעשויים או לא עשויים להפוך אותה לרכבים החשמליים העתידיים שלה, כמו בקרת תנועה, להגדיל את המציאות. , טכנולוגיה לנהיגה עצמית, מנועי גלגלים ואפילו מל"טים.

החשמל LF-30, כפי שהוא מכונה, הוא קופה בצורת טריז עמוסה בזוויות גבישיות ובליטות מבפנים ומבחוץ. הוא מכיל ארבעה מקומות, כאשר הנהג והנוסע הקדמי מקבלים למעשה תאונים מהשורה הראשונה משלהם ותצוגות עתידניות כמעט תואמות, בעוד הנוסעים האחוריים מתייחסים למושבים דלי עם "טכנולוגיית שרירים מלאכותיים" שיכולים "לעצב לדיירים שלהם."

הישיבה האחורית יש "טכנולוגיית שרירים מלאכותיים"
השמשה הקדמית הגדולה ממשיכה כל הדרך אל הקצה האחורי של המכונית, ולקסוס מדמיין את השימוש בגג הזכוכית הזה כתצוגה למידע כמו "שמיים מלאי כוכבים מלאים, סרטונים מועדפים על המשתמש ואפילו ניווט" לנוסעים אחוריים – רעיון שלקסוס מכנה ללא תיוג "SkyGate." נוסעי חשמל LF-30 יוכלו ליצור אינטראקציה עם SkyGate באמצעות שליטה קולית, או באמצעות בקרת תנועה בסגנון Minority Report. בינה מלאכותית תוכל לזהות את "קולותיהם של דיירי הרכב" כדי לסייע בהתאמת הגדרות טמפרטורת האוויר, השמע או הנהיגה לפי רצונם של הדיירים, לסייע בניווט ואפילו להציע "הצעות לפעילויות לאחר ההגעה".

בינתיים, ניתן לכוונן את אטימות החלונות כך שתכניסו אור או יחסמו לחלוטין אור חיצוני. לקסוס מדגישה גם כי הרעיון תוכנן בחומרים בני קיימא, כמו ארז חרוך ומתכת ממוחזרת. והחוץ של המכונית מעוטר בתאורה דינמית.

התפיסה החשמלית של LF-30 מעסיקה מספר טכנולוגיות עתידניות גם בצד המכני יותר של הדברים, החל מהבלתי סביר למקומם. הוא משתמש במנועים חשמליים גלגלים (במקום להציב מנועים על כל ציר) שיאפשרו נהיגה דינאמית יותר, כולל משהו שלקסוס מכנה "בקרת יציבה", אשר למעשה מכוונן את הפלט של כל מנוע בזמן אמת כדי לשמור על ה- LF- 30 מורכב בתנאי נהיגה דינאמיים. המכונית משתמשת גם בטכנולוגיית כוון-לחוט, כלומר אין קשר מכני בין ההגה לרכבת ההנעה, מה שמאפשר לנוע את ההגה קדימה כאשר ה- LF-30 פועל באופן אוטונומי.

וכמובן שקונספט LF-30 החשמלי הוא בעל פונקציונליות אוטונומית. איזו מכונית קונספט מודרנית שמכבדת את עצמה לא הייתה? אולם לקסוס לא מפרטת היטב את מה שמאפשר את היכולת האוטונומית הזו, מכיוון שהיא לא באמת צריכה. שוב, זו רק החברה המציגה את מה שיכול לקרות יום אחד בהמשך הדרך.

עם זאת, לקסוס כללה שלל מפרטים שמעניקים לנו מושג למה החברה מכוונת עם הרכב החשמלי הראשון שלה (וכל מה שאחרים עוקבים אחריו). LF-30 Electrified מתוכנן סביב חבילת סוללות של 110 קוט"ש (כך שהיא 10 קוט"ש גדולה יותר ממה שיש לטסלה על הכביש כרגע), שתספק טווח של כ -500 ק"מ (או בערך 310 מייל) במחזור הבדיקה של WLTP באירופה. המכונית יכולה לעבור מ -0 ל -100 קמ"ש תוך 3.8 שניות, עם תפוקת כוח משולבת של 400 קילוואט (536 כוחות סוס).

אבל הפורום העתידני הטוב ביותר עשוי להיות "לקסוס אייר פורטר." זה מה שלקסוס מכנה "רכב תומך טכנולוגי מזלט", שיכול לעשות דברים כמו לשאת מזוודות מפתן דלתו של בעל ישר למכונית.

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *